Be kokių darbuotojų negalima pradėti transporto verslo?

 

Vilnius ta vieta, kurioje sparčiau nei bet, kur mūsų šalyje vystosi infrastruktūra. Kadangi, tai Lietuvos sostinė, tad natūralu, kad investicijos bei plėtra čia yra spartesnės. Ryškiausias pokytis matomas transporto srityje — logistikoje. Aplinkui kuriasi logistikos kompanijos Vilniuje, kurios tarpusavyje nors ir konkuruoja, tačiau visos siūlo įvairias paslaugas. Vienos jos specializuotos vien ties distribucija, tarptautiniais pervežimais, ekspedijavimu, kitos laikosi vietinių pervežimų.

Visos šios kompanijos turi specializuotus darbuotojus, kurių kvalifikacija, patirtis, leidžia būti profesionalais. Todėl trumpai norėtume ir pakalbėti apie tuos darbuotojus, dėl kurių tam tikros logistikos kompanijos Vilniuje, išties negalėtų dirbti bei klestėti.

Ekspeditoriai, tai darbuotojai, kurie dirba atsakingiausią darbą, kadangi jie turi vienu metu sudaryti įvairias sutartis, tvarkyti dokumentaciją. Paruošti maršrutus, išsiųsti bei priimti krovinį, naudojant tinkamą transporto priemonę. Absoliučiai viską koordinuoti, kad klientas būtų patenkintas. Tai nemenkas darbas, kuris reikalauja patirties ir kantrybės.

Taip pat yra ir krovinio vežėjas. Be kurio veikiausiai jokia sausumos transportu užsiimanti įmonė negalėtų vykdyti savo veiklos. Logistikos kompanijos Vilniuje privalo samdytis tik patyrusius vežėjus, nes jie pagrinde atlieka pagrindinį darbą. Tarkim, nepatyrę bei ką tik reikiamą kategoriją išsilaikę vežėjai, neretai pridaro įmonei nuostolių. Būdami neprofesionalūs ir nežinodami vežimo sistemos padaro nemažai klaidų už kurias reikia mokėti įmonei. Vežėjai turi daug atsakomybės vežant krovinį, tačiau jei dėl tam tikrų netinkamų eismo sąlygų ar kitų situacijų, kai nėra kaltas vežėjas, sugadinamas ar pavagiamas krovinys, už ji vežėjas neturi atsakyti.

Taip pat yra ir kita vežėjų grupė, tai kurjeriai, kurie pristato įvairias smulkias siuntas nuo durų iki durų. Jie yra apsiginklavę išmaniosiomis technologijomis, bei moderniu transportu. Geri kurjeriai sugeba siuntas gabenti greitai bei efektyviai, kadangi jiems yra sudaromas optimalus maršrutas, pagal kurį jie išvežioja siuntas tinkamu laiku. Nors tai nėra pigus malonumas, tačiau klientui perkančiam šias paslaugas yra svarbiausia sparta ir patogumas.

Galiausiai, matome muitinės tarpininkus be kurių Lietuvą dar negali dirbti, kadangi neturime atviros bei laisvos prekių judėjimo zonos su visomis pasaulio šalimis, tad tenka naudotis muitinės bei tarpininko paslaugomis. Jis tvarko visus reikalingus formalumus gabenant krovinius, siuntas per valstybės sieną.

Vienas komentaras

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.